Gyakran ismételt kérdések

Rendelés és vásárlás

Minimum mekkora értékben adhatok le megrendelést a BMP webshopjában?

Annak érdekében, hogy hatékonyan és gördülékenyen tudjuk teljesíteni rendeléseidet, a minimum rendelési összeget bruttó 4000 Ft-ban (szállítási költség nélkül) határoztuk meg. Ezzel biztosítjuk, hogy minden vásárlónk a lehető leggyorsabban és a megszokott minőségben kapja meg, amire szüksége van.
A meghatározott összeg szállítási/átvételi módtól függetlenül érvényes.

Köszönjük a megértést, és örömmel várjuk rendelésedet!

 

Magánszemélyek is adhatnak le megrendelést?

Természetesen! Cégeket és magánszemélyeket is egyaránt kiszolgálunk.

 

Van-e raktáron a termék?

A „Raktáron” felirattal rendelkező termékek rendelkezésre állnak központi raktárunkban.
Az aktuális készlettel kapcsolatban chat felületünkön érdeklődhetsz (H-P 8:00-16:00).

A BMP-nek van üzlethelyisége, ahol megtekinthetőek a termékek?
Van lehetőség helyben vásárlásra?

Nincs. Telephelyünkön csak a webáruházon keresztül leadott megrendelések átvételére van lehetőség.

Egyedi és/vagy nagy mennyiségű megrendelést szeretnék leadni.
Hol tudok ezzel kapcsolatban érdeklődni?

Bármilyen egyedi igényekkel kapcsolatos megkeresést a megrendeles@bmppackaging.hu e-mail címen tudunk fogadni.
Ha telefonon szeretnél kapcsolatba lépni tanácsadóinkkal, az alábbi számokon állnak rendelkezésre:
Németh Viktor: +36 30 612 6691
Csepregi Gabriella: +36 30 108 5946
Diczházi András: +36 30 693 4030

Visszahívást ezen a linken tudsz kérni:
https://www.bmp.hu/visszahivast-kerek

Kiszállítás

GLS futárszolgálatos kiszállítást választottam. Mikor vehetem át a rendelésem?

A rendelés beérkezését követően kollégáink megkezdik annak feldolgozását a beérkezési sorrendnek megfelelően.
Utánvétes és online bankkártyás fizetés esetén a lehető leghamarabb elindítjuk a termékek összekészítését.
Előre utalás esetén az összeg beérkezését követően indul el a folyamat.
Fontos megjegyezni, hogy előfordulhatnak időszakok, amikor a megszokottnál több rendelés fut be hozzánk, így a feldolgozási és szállítási idők is megnövekedhetnek.
A raktáron lévő termékek általában 1-3 munkanapon belül küldhetőek GLS futárszolgálattal.

 

Mit kell tudnom, ha az MPL-es házhozszállítást választom?

2024. március 28-tól kormányrendelet írja elő a webshopok számára, hogy az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
A rendeletnek eleget téve nálunk is elérhető ez a lehetőség, viszont heti egyszeri alkalommal adunk fel csomagot MPL-el (változó napokon), így a várakozási idő hosszabb lesz, ha van(nak) is készleten a megrendelt termék(ek).
Túlméretesnek számító termékek esetében nem választható opció, így, amennyiben van a kosaradban olyan termék, amire ez igaz, nem fogod tudni kiválasztani a szállítási módoknál.

Mit kell tudnom az Expressz GLS szállítási módról?

Az expressz GLS szállítást választva soron kívül készítjük össze és adjuk fel a csomagodat, így a telítettebb időszakokban is akár 1-2 munkanappal előbb át tudod venni a megrendelésed, mint a hagyományos szállítás esetében.
Nagyon fontos, hogy a gyorsabb szállítást/átvételt csak a készleten lévő termékek megrendelése esetében tudjuk biztosítani!
A lehető leggördülékenyebb lebonyolítás érdekében előre utalásos fizetési mód ebben az esetben nem választható.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A különböző méretű és tömegű termékek miatt a szállítási költségeket súly alapján kalkuláljuk.
Néhány termék esetében egyedi kiszállítási díjjal számol a rendszer a várható csomagok súlya és mennyisége miatt!
A "Kosár megtekintése" lehetőségre kattintva megtekinthető, hogy mennyi az addig kosárba helyezett termékek tömege. A vásárlási folyamat "Szállítási mód" résznél látható a rendszerünk által kalkulált szállítási költség.
A futárszolgálatok által meghatározott díjszabások itt tekinthetők meg.
Ha a megrendelt termék(ek) esetleges méret vagy súlybeli akadályok miatt nem szállítható(ak) futárszolgálattal, felvesszük veled a kapcsolatot!

Terítőjáratunkkal 40.000 Ft kosárértéktől vállalunk kiszállítást Pest megyén belül az alábbi díjszabás szerint:
30 km-ig – 6000 Ft
30-50 km – 10.000 Ft
50-100 km – 15.000 Ft
100 km felett 25.000 Ft (csak előre utalással egyenlíthető ki)
A feltüntetett szállítási költségek bruttóban értendők.
A szállítási költség a rendelés leadását követően kerül megállapításra.
A kiszállításra vállalt határidő: 5-7 munkanap

"A futár 13:00 és 15:00 között érkezzen, illetve hívjon előtte!"

Futárszolgálatos szállítási módok esetén a kiszállítás idősávját nem tudjuk előre meghatározni, ez a logisztikai partnerünk hatásköre, illetve arra sincs sajnos ráhatásunk, hogy az adott kiszállítási területen dolgozó futár telefonál-e érkezés előtt.

 

 

Személyes átvétel

Személyesen szeretném átvenni a webshopban leadott rendelésem. Hol, és meddig van erre lehetőségem?

A személyes átvételre hétfőtől péntekig 8:00-12:00 és 13:00-15:00 között van lehetőség.

Átvételi pont: 2310 Szigetszentmiklós, Áti-Sziget Ipari Park 37-es épület, 4-es ajtó [NEM ÜZLETHELYISÉG!]
Applikáció link a navigációhoz:
Google Maps
Waze
Apple Maps

A telephelyi átvételes rendeléseket az átvételi igazolás kiküldésétől számított 10 napig őrizzük meg, ezt követően a megrendelés törlésre kerül.

Mikor vehetem át a rendelésem?

A rendelés beérkezését követően kollégáink megkezdik annak feldolgozását a beérkezési sorrendnek megfelelően.
Helyszíni és online bankkártyás fizetés esetén a lehető leghamarabb elindítjuk a termékek összekészítését. Előre utalás esetén az összeg beérkezését követően indul el a folyamat.
Telephelyi átvétel esetén rendszerünk értesítőt küld, amint elkészült a megrendelés.

Felhívjuk figyelmed, hogy a személyes kiszolgálást csak az e-mailben érkező értesítés után van van módunkban megejteni!
A "személyesen átvehető" igazolás (nem azonos az automatikus rendelés visszaigazolással!) megérkezéséig kérjük szíves türelmed!
Az olyan rendelések átvétele esetében, ahol a „személyesen átvehető” visszaigazolást még nem küldtük ki, bruttó 2500 Ft sürgősségi felárat számolunk fel!

Fontos megjegyezni, hogy előfordulhatnak időszakok, amikor a megszokottnál több rendelés fut be hozzánk, így a feldolgozási és szállítási idők is megnövekedhetnek.

A telephelyi átvételes rendeléseket az átvételi igazolás kiküldésétől számított 10 napig őrizzük meg, ezt követően a megrendelés törlésre kerül.

"Ebben a pillanatban adtam le a rendelésem és még ma át szeretném venni."
Mit kell tudnom az SOS személyes átvételről?

Az SOS személyes átvételt választva, ha 12:00-ig leadod a megrendelést, akkor még aznap át tudod venni 13:00 és 15:00 között!
12:00 után leadott rendelések esetében legkorábban a következő munkanapon 8:30 és 15:00 között lesz lehetőséged rá!
Az átvételre nyitvatartási időben van csak lehetőség!
(hétvégén és ünnepnapokon többnyire zárva vagyunk)
A lehető leggördülékenyebb lebonyolítás érdekében előre utalásos fizetési mód ebben az esetben nem választható.

Miért számoltok fel plusz költséget az SOS személyes átvétel és a még vissza nem igazolt rendelések esetén?

Az SOS személyes átvételi lehetőséget azért vezettük be, hogy sürgős esetekben is segítségedre lehessünk – akár már aznap, a rendelés leadását követően pár órán belül átvehesd a szükséges termékeket.
Ahhoz azonban, hogy ezt biztosítani tudjuk, a rendelésedet kivesszük a beérkezési sorrendből, kollégáink azonnal megkezdik a feldolgozását és kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a megadott időintervallumon belül minden készen álljon az átvételre.

Ez a többletmunka, kapacitás átszervezés és gyorsabb logisztikai előkészítés járul hozzá a bruttó 2500 Ft sürgősségi felárhoz.

Köszönjük a megértésed és együttműködésed – célunk, hogy még a legváratlanabb helyzetekben is számíthass ránk!

Fizetés és számlázás

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Online bankkártyás fizetés Barion-nal.
    Minden átvételi/szállítási módhoz választható.
    A leggyorsabb és legpraktikusabb fizetési mód.
    A megrendelés leadását követően a Barion által biztosított felületen egyenlíthető ki a vásárlás értéke.

 

  • Helyszíni fizetés
    Telephelyi átvétel esetén választható fizetési mód.
    Az átvételkor van lehetőség készpénzzel vagy bankkártyával is fizetni.

 

  • Utánvét 500.000 Ft-ig
    Futárszolgálatos kiszállítás esetén választható opció.
    Utánvétes fizetési mód, a vásárolt áru kifizetése a szállításkor.
    Az utánvétes fizetés a futárszolgálat által meghatározott díjak szerint feláras!

 

  • Előre utalás
    Minden átvételi/szállítási módhoz választható.
    Az átutalási megbízáshoz megjegyzés rovatban, a rendelés sorszámát kérjük feltüntetni.
    Az összeg beárkezését a megrendelés alapján várjuk az alábbi számlaszámra:

    Kedvezményezett: BMP Packaging Kft.
    Bank neve: MBH Bank
    Bankszámlaszám: HUF HU20 1010 2103 0319 5500 0100 5005

    Díjbekérőt nem küldünk automatikusan.

 

Nem találtam számlát a csomagban. Honnan tudom letölteni?

Papír alapú számlát nem mellékelünk a csomagokba.
E-mailben küldjük a 
noreply@kulcstavszamla.hu címről a rendelésben megadott e-mail címre.
Hiányzó számlák/szállítólevelek kapcsán, kérjük elsősorban chates ügyfélszolgálatunkon érdeklődj! (ott néhány percen belül már küldjük is)
Ha épp offline vagyunk, akkor a megrendeles@bmppackaging.hu címre tudsz nekünk írni ezzel kapcsolatban.

 

Visszaküldés és reklamáció

Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

Ilyen esetben kérjük vedd fel minél előbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársunk készségesen segít megoldani a problémát.
A további kellemetlenségek elkerülése végett, egyeztetés nélkül kérjük ne küldj vissza terméket. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az e-mailben mindenképpen tüntesd fel a rendelési azonosítót, és hogy mi volt az eltérés.
Ügyfélszolgálati e-mail címünk: megrendeles@bmppackaging.hu
Telefonszámunk: +36-30/9798517 (H-P 8:00-15:00)

 

Sérült a csomagom. Mit tegyek?

Nagyon sajnáljuk, ha a csomag nem hibátlan állapotban érkezett meg hozzád! Kérjük, hogy az átvételkor mindig ellenőrizd a csomagolást, és ha külsérelmi nyomot (pl. szakadás, benyomódás, elázás) tapasztalsz, jelezd azonnal a futárnak, és kérd jegyzőkönyv felvételét.

Ha a sérülés csak kibontás után derül ki, kérjük, hogy:

  • készíts fotót a sérülésről és a csomagolásról (lehetőleg még bontatlan állapotban is, ha lehetséges),
  • küldd el nekünk a képeket és a rendelés számát az ügyfélszolgálatunknak a megrendeles@bmppackaging.hu címre,
  • lehetőség szerint 3 munkanapon belül jelezd a problémát, hogy minél gyorsabban segíthessünk.

 

Hibát vagy elírást találtam a webshopban. Hol tudom jelenteni?

Alapos odafigyelésünk ellenére előfordulhat, hogy hibát vétünk az oldal tartalmi részében.
Ezeket az észrevételeidet a chates felületünkön vagy a webmaster@bmppackaging.hu címen tudod számunkra jelezni. Köszönjük!

Kuponok és hűségrendszer

Van a webshopban lehetőség hűségpontok gyűjtésére?

Van! Az ezzel kapcsolatos összes tudnivalót megtalálod az alábbi oldalon:
https://www.bmp.hu/pontgyujtes

 

Mit kell tudni az onlinePénztárcáról?

Mi az onlinePénztárca?
Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel egyszerre 570 webáruházban vagy törzsvásárló.

Hogy kapom meg az onlinePénztárcát?
Mai vásárlásod mellé adjuk ajándékba. Az onlinePénztárcát csak a rendelés leadása után lehet átvenni!

Mire és hol használhatom az onlinePénztárcámat?
400 webáruházban tudsz spórolni vásárlásaidnál 10.000 Ft-onként 500 Ft-ot.

Például: Egy termék vásárlásánál, amelynek az ára 20.000 Forint, 1.000 Forint az onlinePénztárcádból lesz kifizetve, így neked csak 19.000 Forintba fog kerülni.

Cégként vásárolok. Használhatom az onlinePénztárcám?
Igen!

Összevonható más kedvezményekkel?
Kuponkóddal nem összevonható, de hűségpontok beváltása mellett használható.

A mostani vásárlásomnál is használhatom onlinePénztárcámat, ha még nem rendelkezem vele?
NEM, de a következő vásárlásodnál 570 webáruház fogadja el onlinePénztárcádat, köztük a miénk is.

Mi van akkor, ha még nincs onlinePénztárcám?
Semmi gond, a mai rendelésed végén tudod átvenni fél perc alatt.

Az onlinePénztárcával kapcsolatban minden egyéb információ megtalálható az alábbi oldalon:
https://www.onlinepenztarca.hu/mi-az-onlinepenztarca

Az onlinePénztáca használata során felmerült problémák esetében az onlinePénztárca ügyfélszolgálatán tudnak segítséget nyújtani: +36 30 210 9282

 

 

Amennyiben itt nem kaptál választ a kérdésere, az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésre:
megrendeles@bmppackaging.hu
+36-30/9798517 (H-P 8:00-15:00)
Chates ügyfélszolgálat (jobb alsó sarokban elérhető)