Gyakran ismételt kérdések

1. Minimum mekkora értékben adhatok le megrendelést a BMP webshopjában?

Webáruházunkban minimum bruttó 4.000 Ft értékben (szállítási költség nélkül) adható le megrendelés szállítási/átvételi módtól függetlenül.

2. Mikor vehetem át a rendelésem?

A rendelés beérkezését követően kollégáink megkezdik annak feldolgozását.
Utánvétes és online bankkártyás fizetés esetén a lehető leghamarabb elindítjuk a termékek összekészítését.
Előre utalás esetén az összeg beérkezését követően indul el a folyamat.
A raktáron lévő termékek az átvételi módtól függően 1-2 munkanapon belül átvehetőek telephelyünkön vagy küldhetőek futárszolgálattal*.
Az expressz szállítást választva van lehetőség arra, hogy soron kívül készítsük össze és küldjük el a rendelést futárszolgálattal.
Telephelyi átvétel esetén rendszerünk értesítőt küld, amint elkészült a megrendelés.
A telephelyi átvételes rendeléseket az átvételi igazolás kiküldésétől számított 10 napig őrizzük meg, ezt követően a megrendelés törlésre kerül.

Fontos megjegyezni, hogy előfordulhatnak időszakok, amikor a megszokottnál több rendelés fut be hozzánk, így a feldolgozási és szállítási idők is megnövekedhetnek.

*Az MPL-es kiszállítással kapcsolatos információk az 5-ös pontban találhatóak.

 

3. Van-e raktáron a termék?

A „Raktáron” felirattal rendelkező termékek rendelkezésre állnak központi raktárunkban.
Az aktuális készlettel kapcsolatban chat felületünkön érdeklődhet (H-P 8:00-16:00).

 

4. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A különböző méretű és tömegű termékek miatt a szállítási költségeket súly alapján kalkuláljuk.
Néhány termék esetében egyedi kiszállítási díjjal számol a rendszer a várható csomagok súlya és mennyisége miatt!
A "Kosár megtekintése" lehetőségre kattintva megtekinthető, hogy mennyi az addig kosárba helyezett termékek tömege. A vásárlási folyamat "Szállítási mód" résznél látható a rendszerünk által kalkulált szállítási költség.
A futárszolgálatok által meghatározott díjszabások itt tekinthetők meg.
Ha a megrendelt termék(ek) esetleges méret vagy súlybeli akadályok miatt nem szállítható(ak) futárszolgálattal, felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Terítőjáratunkkal 40.000 Ft kosárértéktől vállalunk kiszállítást Pest megyén belül az alábbi díjszabás szerint:
30 km-ig – 6000 Ft
30-50 km – 10.000 Ft
50-100 km – 15.000 Ft
100 km felett 25.000 Ft (csak előre utalással egyenlíthető ki)
A feltüntetett szállítási költségek bruttóban értendők.
A szállítási költség a rendelés leadását követően kerül megállapításra.
A kiszállításra vállalt határidő: 5-7 munkanap

5. Mit kell tudnom, ha az MPL-es házhozszállítást választom?

2024. március 28-tól kormányrendelet írja elő a webshopok számára, hogy az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
A rendeletnek eleget téve nálunk is elérhető ez a lehetőség, viszont heti egyszeri alkalommal adunk fel csomagot MPL-el, így a várakozási idő hosszabb lesz, ha van(nak) is készleten a megrendelt termék(ek).
Túlméretesnek számító termékek esetében nem választható opció.

6. Személyesen szeretném átvenni a webshopban leadott rendelésem.
Hol, és meddig van erre lehetőségem?

A személyes átvételre hétfőtől péntekig 8:00 és 15:00 között van lehetőség.
Felhívjuk figyelmét, hogy a személyes kiszolgálást, csak az e-mailben érkező értesítés után van van módunkban megejteni!
A "személyesen átvehető" igazolás megérkezéséig kérjük szíves türelmét!

Átvételi pont:
2310 Szigetszentmiklós, Áti-Sziget Ipari Park 37-es épület, 4-es ajtó [NEM ÜZLETHELYISÉG]
Applikáció link a navigációhoz:
Google Maps
Waze

A telephelyi átvételes rendeléseket az átvételi igazolás kiküldésétől számított 10 napig őrizzük meg, ezt követően a megrendelés törlésre kerül.

 

7. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Online bankkártyás fizetés Barion-nal.
    Minden átvételi/szállítási módhoz választható.
    A leggyorsabb és legpraktikusabb fizetési mód.
    A megrendelés leadását követően a Barion által biztosított felületen egyenlíthető ki a vásárlás értéke.

 

  • Készpénzzel a helyszínen
    Telephelyi átvétel esetén választható fizetési mód.
    FONTOS: Telephelyünkön bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!

 

  • Utánvét 500.000 Ft-ig
    Futárszolgálatos kiszállítás esetén választható opció.
    Utánvétes fizetési mód, a vásárolt áru kifizetése a szállításkor.
    Az utánvétes fizetés a futárszolgálat által meghatározott díjak szerint feláras!

 

  • Előre utalás
    Minden átvételi/szállítási módhoz választható.
    Az átutalási megbízáshoz megjegyzés rovatban, a rendelés sorszámát kérjük feltüntetni.
    Az összeg beárkezését a megrendelés alapján várjuk az alábbi számlaszámra:

    Kedvezményezett: BMP Packaging Kft.
    Bank neve: MBH Bank
    Bankszámlaszám: HUF HU20 1010 2103 0319 5500 0100 5005

    Díjbekérőt nem küldünk automatikusan.

 

8. Egyedi és/vagy nagy mennyiségű megrendelést szeretnék leadni.
Hol tudok ezzel kapcsolatban érdeklődni?

Bármilyen egyedi igényekkel kapcsolatos megkeresést a megrendeles@bmppackaging.hu e-mail címen tudunk fogadni.
Ha telefonon szeretne kapcsolatba lépni tanácsadóinkkal, az alábbi számokon állnak rendelkezésre:
Németh Viktor: +36 30 612 6691
Csepregi Gabriella: +36 30 108 5946

Visszahívást ezen a linken tud kérni:
https://www.bmp.hu/visszahivast-kerek

9. Nem azt kaptam, amit rendeltem. Mit tegyek?

Ilyen esetben kérjük vegye fel minél előbb a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és munkatársunk készségesen segít megoldani a problémát.
A további kellemetlenségek elkerülése végett, egyeztetés nélkül kérjük ne küldjön vissza terméket. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az e-mailben mindenképpen tűntesse fel a rendelési azonosítót, és hogy mi volt az eltérés.
Ügyfélszolgálati e-mail címünk: megrendeles@bmppackaging.hu
Telefonszámunk: +36-30/7206561 (H-P 8:00-15:00)

10. A BMP-nek van üzlethelyisége, ahol megtekinthetőek a termékek?
Van lehetőség helyben vásárlásra?

Nincs. Telephelyünkön csak a webáruházon keresztül leadott megrendelések átvételére van lehetőség.

 

11. Mit kell tudni az onlinePénztárcáról?

Mi az onlinePénztárca?
Az onlinePénztárca egy ingyenes virtuális pénztárca, amellyel egyszerre 610 webáruházban vagy törzsvásárló.
Hogy kapom meg az onlinePénztárcát?
Mai vásárlásod mellé adjuk ajándékba. Az onlinePénztárcát csak a rendelés leadása után lehet átvenni!
Mire és hol használhatom az onlinePénztárcámat?
400 webáruházban tudsz spórolni vásárlásaidnál 10.000 Ft-onként 500 Ft-ot.
Például: Egy termék vásárlásánál, amelynek az ára 20.000 Forint, 1.000 Forint az onlinePénztárcádból lesz kifizetve, így neked csak 19.000 Forintba fog kerülni.
A mostani vásárlásomnál is használhatom onlinePénztárcámat, ha még nem rendelkezem vele?
NEM, de a következő vásárlásodnál 610 webáruház fogadja el onlinePénztárcádat, köztük a miénk is.
Mi van akkor, ha még nincs onlinePénztárcám?
Semmi gond, a mai rendelésed végén tudod átvenni fél perc alatt.


Az onlinePénztárcával kapcsolatban minden egyéb információ megtalálható az alábbi oldalon:
https://www.onlinepenztarca.hu/mi-az-onlinepenztarca